2011. május 21., szombat
AKKU AKTIVÁTOR -- MOST ÉRDEMES MEGNÉZNI! - GERMANY - Jelenlegi ára: 3 650 Ft
Legyengült az akkumulátora és újat kellene vennie? Vásárlás előtt szeretné kipróbálni AKKU AKTIVÁTORunkat, de kétségei vannak a hatékonyságát illetően?
MOST ÉRDEMES KIPRÓBÁLNI:
100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA TELJES SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGGEL EGYÜTT!!!
A termék a már nagyon gyenge(még nem zárlatos) akkumulátorokat is
KÉPES MEGJAVíTANI!
SZERETNE PÉNZT ÉS IDŐT SPÓROLNI?
SZERETNÉ VÉDENI A KÖRNYEZETET?
AKKOR JÓ HELYEN JÁR!!
MINDEN ÓLOMOS AKKUMULÁTORHOZ!!
POSTAKÖLTSÉG NÉLKÜL!!
GARANTÁLT NÉMET MINŐSÉG!!!
GARANTÁLT HATÁS!!!
NÁLAM A LEGJOBB MINŐSÉG A LEGKEDVEZŐBB ÁRON!!
Mi a leggyakoribb oka az akkumulátor meghibásodásának?
Az akkumulátor lemezeken lerakódó szulfát, ezt a folyamatot elszulfátosodásnak nevezik. A normális töltési - kisütési ciklus alatt a szulfátok a negatív és pozitív akkumulátor lemezekközött ide-oda haladnak az elektrolit oldatban (az akkumulátor savban) és energiát adnak le és vesznek fel. Ahogy az ólom-szulfát lerakódás folyamatosan növekszik az akku lemezeken a töltési - kisütési ciklusok alatt, előbb-utóbb bekövetkezik az, hogy a szulfátréteg annyira megvastagszik az akkumulátorban, hogy nem vesz fel több energiát és a lemezeken marad. Egy idő után ez a lerakódó szulfátréteg csökkenti az akku hatásfokát és végül az akku használhatatlanná válik. Habár az akkumulátorban még ilyenkor is elegendő aktív anyag volna ahhoz, hogy még évekig tovább működjön az akkumulátor, a legtöbb esetben ez nem lehetséges, mert a szulfátréteg megakadályozza a folyamatot.
Felhasználási terület
Az elektronikus szulfátoldó felhasználható személygépkocsik, haszongépjárművek és járműparkok, mezőgazdaság, motorcsónakok és hajók, buszok, mentők - tűzoltóság, iparijárművek, villástargoncák, katonai felhasználások, motorkerékpárok, rendőrség, vasút, lakókocsik, napelemes rendszerek akkumulátoraihoz. AKKU AKTIVÁTOR, a szükséges plusszakkumulátorának.
Az akku nagyobb teljesítményre képes és az akkumulátor élettartama akár MEGHÁROMSZOROZÓDHAT
Védi a környezetet azáltal, hogy csökkenti a korán elhasználódott akkumulátorok számát, amelyek veszélyes hulladéknak számítanak
Növeli az akkumulátor mélykisütési kapacitását
A régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti
Tipus
BA-12
BA-12-24
Bemeneti feszültség tartomány:
10 - 16 V
10 - 32 V
Akkumulátor jellemzői:
12V-os zselés/AGM/savas ólomakku
12V vagy 24V-oszselés/AGM/savas ólomakku
Töltőáram impulzus:
80 - 100 A
80 - 200 A
Microprocesszor-vezérelt:
NEM
IGEN
Saját áramfelvétel:
2-5 mA
4-7 mA
Impulzus ismétlődési ideje:
5... 20 sec.
Üzemi hőmérséklet tartomány:
-25 C ... +85 C
Méretek:
23 × 30 × 30 mm
Tömeg:
~50 g
EMC Directívák (89/336/EEC)
EN50081-1: 01. 92; EN50082-1: 01. 92
Az akkumulátorokat a mai technikában széles körben alkalmazzák, de az akkumulátor belsejében ténylegesen lezajló folyamatok elektronikai szabályozásával eddig nem sokan foglalkoztak.
Az AKKU AKTIVÁTOR képes jelentősen csökkenteni az akkumulátor öregedését, feljavítani a leromlott, cserére ítélt darabokat és télen a mostoha időjárási körülmények között javítani a hidegindítást.
Mi okozza az akkumulátor öregedését?
Közismert, hogy az akkumulátor belsejében elektrokémiai folyamat során kisütéskor az ólom-szulfát fémólommá és ólomdioxiddá alakul. Feltöltéskor ez a folyamat fordítva játszódik le. Az ólom-szulfát jelenléte tehát a működés jellegéből adódó tény. Ólom-szulfát keletkezik azonban tisztán kémiai reakció során is, és ez képes maradandóan beépülni az akkumulátor lemezeibe és így csökkenteni a belső energiaátalakítás hatásfokát.
Ez a beépülési folyamat természetesen lassan történik, de a hőmérséklet emelkedésével (nyári melegben) és a nem ideális működési körülmények hatására (pl.: autóba beépítve, lemerült állapotban tárolva) felgyorsul. Ezek a tényezők jelentősen befolyásolják az akkumulátor élettartamát és végső soron ezért kell 3-4 évente az autókban akkumulátort cserélni.
Hogyan működik az AKKU AKTIVÁTOR?
Az akkumulátorból származó energiával (3-5mA) egy speciális hullámformát állít elő, ezt tárolja, összegyűjti, majd kb. 15 másodperc elteltével visszajuttatja az akkumulátorba. Az ilyen módon kialakult impulzus nagyon rövid idő alatt 80-100 A értéket is elér.
Az impulzusok hatására a kémiai szulfátréteg nem alakul ki, illetve a lemezek felületén kialakult szulfátréteg lebomlik. Az akkumulátorból felvett energia nem jelentős, hiszen a használaton kívüli akkumulátor veszteségi árama 15-20 mA feletti értéket képvisel, így mondhatjuk azt is, hogy az áramkör olyan energiát hasznosít, amely mindenképpen elveszne.
A már cserére ítélt, de még nem cellazárlatos akkumulátorokat is feljavíthatjuk az áramkörrel. Azoknál az akkumulátoroknál, amelyek már csak kis mennyiségű energia tárolására képesek (nehezen tölthetők, gyorsan kimerülnek) látványos kapacitásnövekedést lehet elérni.
Javítja a hidegindítási képességet. Ha az áramkör segítségével csökkentjük a szulfátréteg kialakulásának lehetőségét, végeredményként az akkumulátorból nagyobb áramerősség vehető ki.
Kell-e szakember a beépítéshez?
Aki alapvető műszaki ismeretekkel rendelkezik, kellő körültekintéssel saját maga is beépítheti. Ügyelni kell a polaritásra és arra, hogy a beépítés helyét úgy válasszuk meg, hogy az áramkör és a vezetékek ne kerüljenek a motor forgó alkatrészeinek közelébe. Célszerű az akkumulátor közvetlen közelében a csomagolásban található csavarral a karosszériához rögzíteni, vagy kétoldalon tapadó ragasztóval magára az akkumulátorra ragasztani. Mindkét esetben fontos, hogy az áramkör stabilan és biztonságosan legyen rögzítve!
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy amikor az áramkör kábeleit az akkumulátor kivezetéseihez kapcsoljuk, a lehető legrövidebb idő alatt rögzítsük azokat, mert az áramkör azonnal működni kezd, és kb. 20-30 másodperc elteltével megérkezik az első impulzus, majd 15 másodpercenként követik az újabbak. Ha a kontaktusok nem megfelelőek, erős de veszélytelen szikrázás lesz tapasztalható. Helyes beszerelés esetén a beépített LED kb. 15 másodpercenként gyengén felvillan.
Hogyan állítsuk helyre a szulfásodásnak indult akkumulátorokat?
A lecsökkent kapacitású akkumulátort arról lehet felismerni, hogy télen nem képes elindítani a műszakilag egyébként megfelelő motort. Vegyük ki az autóból az akkumulátort és mérjük meg a kapocsfeszültségét. Ha a kapcsokon lemerült állapotban 10, 5 V-ot vagy ennél nagyobb feszültséget mérünk, van esély arra, hogy nincs cellazárlat.
Töltsük fel az akkumulátort (töltőáramnak a névleges kapacitás huszad részét állítsuk be, töltőfeszültségnek 14, 4 V-ot), majd a feltöltés után kapcsoljuk rá az áramkört. Ha az akkumulátor belsejében korábban nem ment végbe visszafordíthatatlan folyamat, két-három hét elteltével újra használható lesz. Természetesen az akkumulátort már az AKKU AKTIVÁTORRAL együtt szereljük vissza az autóba.
Mikor kell beszerelni az AKKU AKTIVÁTORT?
Minél hamarabb. Egy új akkumulátor üzembe helyezésének pillanatától megindul aszulfásodási folyamat. A nyári melegben, vagy ha az autót nem tudtuk beindítani és az akkumulátor lemerülve áll a kocsiban, a folyamat felgyorsul. Tehát új autó vagy új akkumulátor vásárlásakor célszerű azonnal, de legkésőbb nyár elején beszerelni az áramkört. Használt akkumulátor esetében ugyancsak az azonnali beszerelés a legbiztonságosabb, de ebben az esetben, az előzőekben leírt regenerálási folyamathoz min. 2-3 hétre van szükség.
Jellemzők:
-Túlfeszültség kijelzés és lekapcsolás
-Fröccsenő víz ellen védett
-Ellenőrző LED-ek a működés figyelésére
Jelenlegi ára: 3 650 Ft
Az aukció vége: 2011-06-08 03:14
. AKKU AKTIVÁTOR -- MOST ÉRDEMES MEGNÉZNI! - GERMANY - Jelenlegi ára: 3 650 Ft
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése