2012. február 29., szerda

VERA PELLE vastagabb valódi bőr kabát 44-46 - Jelenlegi ára: 9 490 Ft

Vera Pelle
Italy
Vastagabb, valódi bőrből készült mesés átmeneti kabát.
Végig zippzáros, ezáltal állónyakúvá is alakíthatod.
Elől két rejtett zsebe van.
Selyemmel bélelt.
A megadott cm-eket, fektetett állapotban, kívül mértem!
Mérete: nincs benne méretet jelző címke, én 44-46-os méretűnek gondolom
kérlek a mért adatokat is vedd figyelembe
Anyaga: 100% polyester
Állapota: használt, szép állapotú
a bőr jellegéből fakadóan a használat nyomai is felfedezhetők rajta hónaljnál, ujjak végén, ezeket fotóztam, ill. az elején találtam két pici pöttyöt, amit szintén fotóztam



Jelenlegi ára: 9 490 Ft

Az aukció vége: 2012-03-18 07:57
. VERA PELLE vastagabb valódi bőr kabát 44-46 - Jelenlegi ára: 9 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése